niedziela, 20 stycznia 2013

Na fali.................

Po skonstruowaniu falbaniastej choinki poszłam za ciosem i zliftingowalam IKEA-owskie lampy.
Dostały nowe ubranka a właściwie sukienki i teraz jest mi z nimi lepiej :)


Trafiła mi się wyjątkowa surówka na te abażury, jakaś poszwa z kołdry za 2 zł .
Cudny kolor, miękka w dotyku , delikatna .......
Niestety szybko znikała spod nożyc.


Oczywiście nie mogło zabraknąć francuskiej grafiki.


 A do lamp trafiła się nie lada gratka w zaprzyjaźnionym składziku , stare książki , nadgryzione zębem czasu , w lnianych okładkach, po prostu moje perełki.
A satysfakcja tym większa że nie jest to tylko pusty element dekoracyjny ale odrobina Polskiej klasyki autorstwa B.Prusa .

24 komentarze:

Qra Domowa pisze...

uwielbiam książki oprawne w len...a lampy cudne....i ten kolorek:))

Karolina Anna pisze...

Książki wyglądają bosko, idealnie pasują do lampki :)

lejdi.ana pisze...

Przecudnie wyglądają te lampy!!!!
jestem zachwycona:)

Ulencja pisze...

Lampa cudowna , po prostu klimat mojego kącika krawieckiego...Prus w lnie to marzenie...Pozdrawiam i życze miłego tygodnia....

B. pisze...

super lampa i ksiazki!
pozdrawiam!

Maggis-Nähatelier pisze...

bardzo romantyczen i sliczne
pozdrawiam Maggi

Baloska pisze...

cudne klimaty
pozdrawiam

Elis pisze...

Ale cudowne te lampy!!!!! Tkanina wprost bajeczna i raczej nie do zdobycia :-(

Diablica pisze...

Pięknie tu u Ciebie ,pozwoliłam sobie przycupnąć cichutko w kaciku i obserwować Twoj blog
Ps. lampa wyszła czadowa

wszystko anielsko pisze...

Kocham takie klimaty ślicznie to wykonałaś ma nutkę starości jestem pod wrażeniem ,cieszę się ,że tu trafiłam pozdrawiam ciepło :)

Artnova pisze...

Piękny klimat.Pozdrawiam serdecznie.

Beata pisze...

Wspaniałe! Piękny efekt :))
Te falbany i ten kolor, bajka :)
Pozdrawiam ciepło!
Beata

Motylek pisze...

Piękna lampa! I cała kompozycja w takim ciepłym klimacie:) Nie dziwię się, że ucieszyły Cię książeczki, sama bym je przygarnęła:) Pozdrowienia e

koko1971 pisze...

Pięknie to skomponowałaś :) lampa bardzo kobieca,no sliczna po prostu!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

dostojna i piękna lampa !
piękne kompozycje :)i zdjęcia ,po prostu moje klimaty :) Ewa

Iwona pisze...

Zaglądam tu, zaglądam ,podziwiam wyjątkowy nastrój, a że jest okazja więc z chęcią wyróżniam znaczkiem

The Versatile Bloger

Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Znaczek skopiuj z mojej strony http://pokoikzrozmaitosciami.blogspot.com

pozdrawiam ciepło

wdomuujagi pisze...

pięknie prezentuje sie lampa, a książki w okładkach lnianych są super

koko1971 pisze...

Kasiu gdzie się podziewasz? czekam na Twój post.

agea happiness pisze...

ślicznie:)

Różana Pracownia Wandy pisze...

Świetny pomysł - lampa wygląda znakomicie - pozdrawiam

Ania pisze...

Te książki wyglądają rewelacyjnie!
Ja zwykle wykorzystywałam do tego ozdobny papier ale tkanina wygląda cudnie :)

blog pisze...

Thank you, this blog has added to my knowledge obat herbal untuk penyakit asam lambung It's perfect

شركة المثالية للتنظيف pisze...


شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف فلل بالقطيف
شركة تنظيف بالقطيف

شركة المثالية للتنظيف pisze...


شركة تنظيف مسابح بالخبر
شركة تنظيف كنب بالخبر
شركة تنظيف مكيفات بالخبر
شركة صيانة مكيفات بالخبر
شركة تنظيف مطابخ بالخبر