niedziela, 20 stycznia 2013

Na fali.................

Po skonstruowaniu falbaniastej choinki poszłam za ciosem i zliftingowalam IKEA-owskie lampy.
Dostały nowe ubranka a właściwie sukienki i teraz jest mi z nimi lepiej :)


Trafiła mi się wyjątkowa surówka na te abażury, jakaś poszwa z kołdry za 2 zł .
Cudny kolor, miękka w dotyku , delikatna .......
Niestety szybko znikała spod nożyc.


Oczywiście nie mogło zabraknąć francuskiej grafiki.


 A do lamp trafiła się nie lada gratka w zaprzyjaźnionym składziku , stare książki , nadgryzione zębem czasu , w lnianych okładkach, po prostu moje perełki.
A satysfakcja tym większa że nie jest to tylko pusty element dekoracyjny ale odrobina Polskiej klasyki autorstwa B.Prusa .

22 komentarze:

Qra Domowa pisze...

uwielbiam książki oprawne w len...a lampy cudne....i ten kolorek:))

Karolina Anna pisze...

Książki wyglądają bosko, idealnie pasują do lampki :)

lejdi.ana pisze...

Przecudnie wyglądają te lampy!!!!
jestem zachwycona:)

Ulencja pisze...

Lampa cudowna , po prostu klimat mojego kącika krawieckiego...Prus w lnie to marzenie...Pozdrawiam i życze miłego tygodnia....

B. pisze...

super lampa i ksiazki!
pozdrawiam!

Maggis Zaubernadel pisze...

bardzo romantyczen i sliczne
pozdrawiam Maggi

Baloska pisze...

cudne klimaty
pozdrawiam

Elis pisze...

Ale cudowne te lampy!!!!! Tkanina wprost bajeczna i raczej nie do zdobycia :-(

Diablica pisze...

Pięknie tu u Ciebie ,pozwoliłam sobie przycupnąć cichutko w kaciku i obserwować Twoj blog
Ps. lampa wyszła czadowa

wszystko anielsko pisze...

Kocham takie klimaty ślicznie to wykonałaś ma nutkę starości jestem pod wrażeniem ,cieszę się ,że tu trafiłam pozdrawiam ciepło :)

Artnova24 pisze...

Piękny klimat.Pozdrawiam serdecznie.

Home Boutique pisze...

Wspaniałe! Piękny efekt :))
Te falbany i ten kolor, bajka :)
Pozdrawiam ciepło!
Beata

Motylek pisze...

Piękna lampa! I cała kompozycja w takim ciepłym klimacie:) Nie dziwię się, że ucieszyły Cię książeczki, sama bym je przygarnęła:) Pozdrowienia e

koko1971 pisze...

Pięknie to skomponowałaś :) lampa bardzo kobieca,no sliczna po prostu!

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

dostojna i piękna lampa !
piękne kompozycje :)i zdjęcia ,po prostu moje klimaty :) Ewa

Iwona pisze...

Zaglądam tu, zaglądam ,podziwiam wyjątkowy nastrój, a że jest okazja więc z chęcią wyróżniam znaczkiem

The Versatile Bloger

Zasady powyższego wyróżnienia:

każdy nominowany blogger powinien:

1. podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,

3. ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,

4. nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,

5. poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Znaczek skopiuj z mojej strony http://pokoikzrozmaitosciami.blogspot.com

pozdrawiam ciepło

jaga pisze...

pięknie prezentuje sie lampa, a książki w okładkach lnianych są super

koko1971 pisze...

Kasiu gdzie się podziewasz? czekam na Twój post.

agea pisze...

ślicznie:)

Wanda Adamczyk pisze...

Świetny pomysł - lampa wygląda znakomicie - pozdrawiam

Anna Od inspiracji do realizacji pisze...

Te książki wyglądają rewelacyjnie!
Ja zwykle wykorzystywałam do tego ozdobny papier ale tkanina wygląda cudnie :)

janda gi pisze...

Thank you, this blog has added to my knowledge obat herbal untuk penyakit asam lambung It's perfect