poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Królik Tilda i wakacje...............




Niestety ten przecudny ogród nie jest moim własnym ale całkowicie odzwierciedla moje marzenia. Te aranżacje można podziwiać w Dobrzycy k/ Kołobrzegu w Centrum Ogrodniczym Hortulus przy którym właściciele urządzili tematyczne ogrody do zwiedzania. Oprócz roślin jest tam mnóstwo małej architektury oraz ciekawych pomysłów np ten, regał ze skrzynek...........


i co najważniejsze możliwość zakupienia wszystkiego na miejscu i choć byliśmy 400 km od domu zakupiliśmy tam sadzonkę Lubczyku oraz pęczek suszonej lawendy która bardzo szybciutko znalazła miejsce w naszym mieszkaniu.





Teraz już się pewnie domyślacie że nie było mnie ponieważ się urlopowałam.




Był to zaledwie tydzień urlopu , ale kilka dni przygotowywań przed..... i organizacji po.... a już narobiło mi się tyle zaległości że niektórzy zaczęli się o mnie martwic :)

( Dziękuje Elle za troskę i za mobilizację ).





Wypoczywaliśmy w Kołobrzegu u przyjaciół , którym jestem bardzo wdzięczna za gościnę . Mogliśmy nacieszyć się naszym Chrześniakiem dla którego się spięłam i podjęłam wyzwanie uszycia Królika Tilda. I z tego miejsca chciałabym podziekowac Monice z bloga
" Przy kominku siadam " która przysłała mi instrukcje oraz szablon na Tildę . Bez tego raczej nie było szans na odwagę.
Szyłam zawzięcie do ostatniej minuty odjazdu jeszcze w pracy i tam też szybciutko pstryknełam kila fotek więc aranżacja nie jest imponująca .

Jednak Królik z właścicielem chyba bardzo przypadli sobie do gustu bo nie opuszczali się nawet na krok, nawet podczas snu Królik otaczał Antosia troskliwą opieką :)


Przy okazji powstała tez zawieszka z imieniem na łóżeczko....

Po powrocie do domu czekała mnie niesamowita niespodzianka otóż mój storczyk ku pokrzepieniu mojego mniemania o uprawie roślin postanowił zakwitnąć :)





Nie zapomniałam też o wyróżnieniach, dziękuję bardzo serdecznie za zaszczyt jakiego doznałam ze strony Ity , Ushi oraz Anny z jezior - bardzo dziękuję .


Swoje wyróżnienia chciałabym skierować do :

Jolinki -
Z całego Serca
Ushi -
Ushilandia
Elle -
Le Petit bonheur
Ity - Jagodowy Zagajnik
Sylwii - My Shabby Chic
Alizee - Dom Alizee

13 komentarzy:

13ka pisze...

No w końcu ... ileż można się urlopować ;DDD.
Fajnie że zaraziłaś się Tildą!!!
Wyróżnienia gratuluję oczywiście.
Ogród przepiękny pozdrawiam serdecznie

violcio11 pisze...

Gratuluje wyroznienia. Nawet na urlopie bylas pracowita. Swietny krolik i zawieszka! Hortulus tez znam. Wzbudza podziw. Lubie Kolobrzeg i czesto tam jezdze, za miesiac chyba znow sie wybiore bo juz mnie ciagnie...Pozdrawiam serdecznie

paula_71 pisze...

Gratuluję wyróżnienia!

Widzę,że pasja Tildowa dosięgła też i Ciebie!I bardzo dobrze,bo królik wyszedł Ci świetnie,podobnie jak zawieszka.

Pozdrawiam serdecznie.

llooka pisze...

Gratuluję wyróżnienia. I widzę,że się Pani tak nie do końca byczyła, bo takie cudo uszyła:):) Pozdrawiam gorąco!

ushii pisze...

dziękuję :)
ale się tildowe stworzonka u wszystkich wysypały :) i zawieszka fajna :)

pozdrawiam i gratuluje udanych wakacji!

Izka pisze...

Króliczek jest uroczy! czy ja mogę uśmiechnąć się o schemacik?
Gratuluję wyróżnień.
Ogród uroczy To jest to co kocham, storczyki oczwiście też uwielbiam

alizee pisze...

Fajnie, że już jesteś :-)
Ogród super, regał ze skrzynek jest rewelacyjny, zupełnie taki sam zrobiliśmy z bratem jak bawiliśmy się w dom będąc dziećmi :-)
Królisio bosssski widzę, że jakiś wirus się szerzy.
Zawieszka urocza.
No i ogromnie dziękuję za wyróżnienie.
Pozdrawiam Cię serdecznie

blog niedzielny pisze...

och ja tez uwielbiam ogrody botaniczne ,swietne to ujecie z hortensjami

ika pisze...

Króliczek superaśny, do Antosia pasuje jak ulał :)
Pozdrawiam i pasji do tworzenia tildowych króliczków życzę :)

labarnerie pisze...

Somka, zaglądam do Ciebie z niezmienną ciekawością i zauroczeniem ... z tego też powodu zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie.

Madzia pisze...

Królik jest znakomity!
Gratuluję wyróżnienia...
Serdecznie pozdrawiam

Elle pisze...

Piękne obrazki z wakacji :) Króliczek - kolejne cudo :)
A za wyróznienie serdecznie dziękuję - jestem wzruszona :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Margolcia pisze...

Śliczny króliczek, a ogród ze zdjęć -marzenie ...zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

 
TOPlist