środa, 1 kwietnia 2009

Home Sweet Home.......

Węsząc po sklepach z dekoracjami napotkałam porcelanę z serii Sweet Home. Podobała mi się niezmiernie, a szczególnie pojemniki ceramiczne, niestety cena już nie była taka urocza więc targana żądzą posiadania, zmajstrowałam mały substytut tychże pojemników które i tak mieszkają w szufladzie więc poziom jakościowy wydaje mi się jak najbardziej odpowiedni. Pojemniki powstały z puszek od mleka dla dzieci ( dzięki uprzejmości przyjaciółki ). A żeby wygody było nadto w odszukiwaniu odpowiednich artykułów w szufladzie , na wieczkach są napisy w jęz. polski ( żeby było łatwiej ) a na froncie napisy angielskie które znacznie lepiej wyglądają :)



oryginalny jest tylko dzbanuszek do mleka :)




a w szufladzie wyglądają tak :


105 komentarzy:

martar pisze...

swietny pomysł,,puszki wygladają rewelacyjnie.niczym udany zakup z galerii...EKSTRA,,strasznie mi sie podobaja:))..jak robilas napisy??
pozdrawiam

alizee pisze...

No jesteś obłędna :-)))) pomysł do natychmiastowego do opatentowania!!!! Świetny, odgapię jak nic, bo u mnie jeszcze maluch mlekowy (z puszki), a tyle ich wyrzuciłam. I napisz koniecznie jak zrobiłaś napisy :-)
Pozdrawiam serdecznie

Elle pisze...

Rewelacyjne są :)))
i też jestem ciekawa skąd masz takie naklejki (?)
Pozdrawiam :)

Iwjardim pisze...

Witaj , jestem tu po raz pierwszy , a puszki wyglądają fantastycznie .Pozdrawiam

aagaa pisze...

Puszeczki obłędne.Niesamowicie poradziłaś sobie z nimi.Wcale się nie różnią od oryginalnego dzbanuszka.Pozdrawiam

olla pisze...

Puszki BOSKIE SĄ, z wrażenia zamarłam:) I świetny miałaś pomysł z ich podwójnym opisaniem, bardzo praktyczny patent.

♥♥♥ kasandra ♥♥♥ pisze...

Witaj,

mam kilka rzeczy z tej serii ale powiem Ci że Twoje są o niebo lepsze !!! Po prostu rewelacja, bomba i sama nie wiem jak jeszcze określić

Cud miód

Pozwolisz że będę tu zaglądać non stop ?

Dodaję do ulubionych z przyjemnością

Pozdrawiam słonecznie

Daisy pisze...

No i kolejna kobieta ze złotymi rękami :-)

Oglądałam dzisiaj mnóstwo chińskiej tandety w ten deseń, więc tym bardziej jestem zachwycona!

Ita pisze...

Jak zrobiłaś napisy ,wyglądają tak profesjonalnie ...
Doskonały praktyczny pomysł z napisami na wieczkach,baaaaaaaardzo mi się podobają .
Pozdrawiam.

Dag-eSz pisze...

Nie no bomba!!! Świetne :)

asia pisze...

Puszeczki bardzo ładne.Ja też jestem ciekawa jak zrobiłaś napisy.
Pozdrawiam.
J:O)

somka pisze...

Dziewczyny nie sądziłam że aż tak Wam się spodobają moje puszki, dzięki serdeczne za pochlebstwa. A puszeczki powstały w bardzo prosty sposób,w wordzie zrobiłam projekcik, wydrukowałam na papierze śniadaniowym, wycięłam owal i nakleiłam, potem 3 warstwy lakieru akrylowego i gotowe.Jeśli ktoś jest zainteresowany projektem naklejki to proszę napisać mi e-maila a wyślę.
pozdrawiam

paula_71 pisze...

Ja jestem bardzo zainteresowana projektem!!!
Puszki są obłędne,gratuluję pomysłu i wykonania!
Próbowałam wysłać maila,ale coś sie nie powiodło.Dlatego podaję swojego maila,będę wdzięczna jak mi wyślesz projekt.
paula_71@gazeta.pl

Pozdrawiam serdecznie.

Mia pisze...

Somko, bardzo dziękuję za naklejkę!

Elisse pisze...

Mamuniu, a gdzie ja byłam jak mnie nie było!!!! Takie sliczności!! coraz częściej dochodzę do wniosku,że trzeba jednak robic samemu, a nie gotowce kupować! Idę na łatwiznę i już piszę do Ciebie maila o projekt naklejki pięknie prosząc! Pojemniki śliczne!!!

13ka pisze...

Jakiś czas temu "nakazałam" chrzestnej młodego zbierać puszki. Dzisiaj właśnie zapytała czy nadal je chcę. A tu proszę ... absolutnie rewelacyjny pomysł tylko ja poproszę o "instrukcję" do napisów koniecznie wersję dla blondynek ;))) ... pozdrawiam

dorotna3 pisze...

soperpomysł,mogę zgapić ??? Tak na wszelki wypadek podaję maila i proszę o projekt ...? Sama wiem ile to kosztuje czasu więc z góry baaaardzo dziękuje !

dorotna3 pisze...

z tego wszystkiego zapomniałam e-mail to dorotna@poczta.fm

Dorota pisze...

Witam,

Odwiedzam Twojego bloga już od jakiegoś czasu i do tej pory podziwiałam go tak po cichu i bez komentowania. Ale puszki mnie powaliły i muszę skomentować. SĄ PO PROSTU BOSKIE! I pomysł i wykonanie!!! Już miałam pisać z prośbą o instruktarz a tu w komentarzach widzę, że nie tylko mnie się spodobały (zresztą wcale się nie dziwię :-)). Jeśli i mnie mogłabyś przesłać projekt naklejki byłabym bardzo wdzięczna. I dodam jeszcze pytanie, które nie padło w poprzednich komentarzach: jakiej farby użyłaś do pomalowania puszek a jakiej do wieczek, bo coś mi się wydaje, że wieczka chyba są plastikowe?

Pozdrawiam serdecznie,

Dorota (dorota_luczynska@wp.pl)

Dorota pisze...

O matko! I z wrażenia napisałam "instruktarz" zamiast "instruktaż". Przepraszam wszystkich, którzy to przeczytali! :-)
Dorota

asia pisze...

Witam!Wysyłałam parę razy maila ale chyba coś nie wyszło.Jeżeli masz czas to bardzo proszę wyślij mi projekt naklejek.Mój adres jgrzelak2@wp.pl
Pozdrawiam.
Asia

somka pisze...

dziewczyny normalnie dostałam wypieków na twarzy z wrażenia :) nie spodziewałam się że będzie taki odzew na puszki, czuję się uniżona naprawdę i choćby tylko to zainspirowało czytelników to i tak warto było choćby dla jednego pomysłu i usłyszeniu tylu pięknych słów założyć bloga i dzieli się wiedzą z Wami.
Dziękuję że jesteście.

Katarzyna pisze...

i ja też, dotąd po cichu zachwycałam się i codziennie sprawdzałam, co nowego. a dziś pieję z zachwytu!!!!!!!!|:) i też poproszę na maila wzór...bardzo bardzo
megakula@wp.pl

Ivonn pisze...

No proszę, puszeczki faktycznie wyszły rewelacyjnie. Ale wiesz co, ja podziwiam ilość ;) mnie po 3 puszkach telepie a Ty tyle ich naprodukowałaś :D

byziak pisze...

Dopiero tu trafiłam i dołączam do zachwytów :) Pomysł jest po prostu GENIALNY! U mnie na mieszkaniu jeszcze droga daleka do urządzania, ale również poproszę o wzór etykietki na maila: byziak(at)o2.pl
Może w między czasie remontowych walk uda mi się kilka puszek zrobić .
pozdrowienia przedświąteczne

Goha pisze...

Niesamowite sa te Twoje puszki. Wyszły SUPER!!! Są Cudowne. To niesamowite jak można zmienić zwykłe przedmioty w cudowne prace. Zawsze mnie to zaskakuje.
Czy ja też mogę sie uśmiechnąć po projekt (wzór)... :) :) :). Będe ogromnie wdzięczna.
pracownia@goha.pl

Pozdrawiam.

fajny.beata pisze...

Gratuluje pomysłu. Rewelacja , bardzo mi sie podoba :). Poprosze o wzór na emaila i ja :
adres: mbeatka@zinet.pl
Pozdrawiam

szewczykana pisze...

ja też proszę o projekcik... puszki są obłędne
anna@jendroszczyk.com

anne pisze...

normalnie wymiękłam!!!
trafiłam do Ciebie przez przypadek i wiem na pewno, że będę stałym gościem (wykupuję miejscówkę ;) )


i tak nieśmiało (bo to pierwsza wizyta i już czegoś chcę) uśmiecham się o projekt....
home-sweet-home@wp.pl
pozdrawiam serdecznie :)))

Jednoskrzydła pisze...

wspaniały pomysł! ja też byłam przygięta kosztorysem kupienia całej serii a wykorzystanie puszek jest super pomysłem, moc pozdrowień, Ania

anet pisze...

Super puszeczki ja także poprosze o projekcik..anet2107@wp.pl..Bardzo bardzo dzieki ....

ren-ka pisze...

Witaj, zajrzałam tu po raz pierwszy i bardzo mi się Twoje pomysły (i ich realizacja) podobają. Chętnie spróbuję zrobić kilka puszek wg Twojego pomysłu stąd prośba o przesłanie projektu na adres ren-ka@wp.pl. Pozdrawiam Renata

Ania z jezior pisze...

Witam serdecznie!
Mój komentarz będzie troszkę przeterminowany - jednak mój zachwyt pomysłowością i efektem końcowym - ogromny!!
Pomyślałam sobie, że w przyszłości mogłabym zrobić pojemniczki ceramiczne sama, a korzystając z Twojego pomysłu Somko - wykończyć w taki sposób :) a dzbaneczek mam w domu identyczny.. z małą różnicą, iż mój jest biały.
Pozdrawiam serdecznie!!

ps. szare mydła cudne!!

mKasia pisze...

Piszę po raz pierwszy i na pewno nie ostatni.
Na Twojego bloga trafiłam kilka dni temu. Jestem pod wielkim wrażeniem. Podziwiam za pomysłowość i tworzenie pięknych rzeczy.
Puszki mnie urzekły,mydełko szare wygląda super.

Jeśli bym mogła uśmiechnąć się z prośbą o schemat na puszeczki, byłabym bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam :) Kasia
motyl3@gazeta.pl

monika pisze...

Ja jestem z frakcji dla której jednak polskie napisy wyglądają lepiej, niemniej - puszki bardzo ale to bardzo mi się podobają! Bardzo pomysłowe i z klasą :)
Pozwolisz, że będę często do Ciebie zaglądać :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Ella pisze...

Naprawdę świetny pomysł. Mała rzecz a cieszy, pozwala także uporządkować różne produkty w kuchni.
Pozdrawiam serdecznie.
:-) mogę również prosić o projekt na puszki - ebe1202@op.pl

lena_wz pisze...

Powaliłaś mnie!!! :-) Ile ja tych puszek wyrzuciłam... ech... trafiłam przez przypadek (a mówią, że nic nie dzieje się bez przypadku cha cha cha). Jestem zauroczona. Będę zaglądać. Kocham wszelkie inspiracje, a u Ciebie są.
Nieśmiało poproszę o to co wszyscy lena.2@gmail.com
Jesteś WIELKA!!! :-D

Agnieszka pisze...

nareszcie udało mi się zamieścić komentarz na Twoim blogu, różne pomysłowe realizacje mnie od dawna zachwycają, ale zamieszczanie tu komentarzy mnie przerosło, bo jakoś inaczej się odbywa...:) aż wreszcie dzięki pomocy, mogę napisać FANTASTYCZNE, szczególnie te pojemniki, więc jeśli nadal mogę poprosić o szablony to baaaaardzo proszę i będę wdzięczna za takowe, bo juz dawno miałam ochotę na zgapienie pomysłu :)
aslaba@onet.eu

Anna pisze...

Jeszcze chyba nie widziałam tylu komentarzy na raz:) gratuluję!! Dawno Cię nie było, składam hołd pomysłowości i chęci dzielenia się z innymi. Jeśli mogę chciałabym dołączyć do grona szczęśliwców posiadających projekt etykiety. mój adres mailowy artandsmart@wp.pl. pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów:))

kopciuszek pisze...

Ojej! Jak Ci pięknie to wyszło! Ja też poproszę projekt na maila, zgapię sobie a co!

kopciuszek1605@gazeta.pl

Strawberry pisze...

omg! świetne!!! a ja chciałam głupia kupić i przepłacić :D czy mogę prosić o projekt na maila? iwonq@o2.pl

Izabela pisze...

Świetny pomysł. Cudnie Ci wyszły. Mnie się od dawna marzyły takie pojemniki doniczki na zioła. Poproszę o projekt na maila issa@gazeta.pl Dzięki!!!

garga_mel pisze...

Puszki są rewelacyjne. Pomysł i wykonanie super. Czy ja również mogę prosić o wzór??
garga_mel@gazeta.pl

Zupa pisze...

Piękne. Uwielbiam takie klimaty. Chciałabym udomowić moją kuchnię takimi cudami. Czy mogłabym prosić o projekt?
ostepka@o2.pl

Missy pisze...

Somko,
dlaczego ja wcześniej nie wiedziałam, że masz bloga? Zaraz go zlinkuję do mojego :)
A te puszki są genialne w swojej prostocie. Od dawna mi się ta seria podoba (cena już mnie, tak jak Tobie:)). Mogę poprosić o projekt wydruku, jeśli to nie problem. Mój mail missy.crafts@gmail.com :)
DZIĘKI!!!

Aleksandra pisze...

witam-puszeczki są śliczne, tylko podziwiać.Jeżeli mogę dołączyć do grona tych ,którzy proszą o wzór to proszę o przesłanie na adres olaszczep@gmail.com z góry dziękuję.

Magdalena pisze...

Jejuś, ja również trafiłam tu przypadkiem i jestem pod ogromnym wrażeniem. Podziwiam ludzi z twórczymi pomysłami, tym bardziej, że mi samej takich brak :(
Puszki są po prostu cudne i mam nadzieję, że nadal jesteś tak hojna i wysyłasz projekt naklejki, bo ja bardzo, bardzo, bardzo chciałabym go dostać. Mój email: madziawin@poczta.onet.pl
Z góry serdecznie dziękuję!

Paulina pisze...

Witam,
Pomysł fantastyczny. Czy mogę prosić o projekt? Będę ogromnie wdzieczna.
Pozdrawiam, Paulina

Paulina pisze...

Z wrażenia nie dopisałam adresu....
spinca@wp.eu

Marysia pisze...

Witam

Bardzo ale to bardzo proszę o projekt naklejki na puszki. Tak wykonane podobają mi się łokrótnie :-) Mam 3-miesięcznego synka - gorliwego "dostawcę puszek" :-), które chciałabym tak fajnie zagospodarować.
Z góry serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam.
Mój email: mkud@o2.pl

dorota pisze...

nic dodać nic ująć poprostu słodkości pomysł SUPER poproszę terz o projekt i z góry dziękuję
gwiazdolandia@op.pl

mariola1111 pisze...

Ja również ustawię się w kolejce i poproszę o projekt tych wspaniałych naklejek. Gratuluję cudnego bloga i wspaniałych pomysłów. Będę tu wracała z dużą przyjemnością. Mój adres: mariola1111@gmail.com

Iwona pisze...

Czytam sobie Twojego bloga zachwycając się Twoimi pracami i żeby się nie powtarzać napiszę : pomysł - super, projekt - cudo, wykonanie - genialne ( plus wszystkie wcześniejsze komentarze ).

Konwalia Amelii pisze...

ojej ale cudo !!! Pomysłowa i zaradna z Ciebie kobietka!!! zapraszam do Konwalii Amelii. Pozdrawiam

Anna pisze...

Witam :) Gratuluje pomysłu to jest rewelacyjne :) jeśli mogę prosić o szablon to będe wdzięczna. Jestem w trakcie urządzania kuchni i baaardzo przydałyby się puszki. Zakupiłam parę właśnie z serii sweet home ale cena mnie powala :( więc będe wdzięczna za pomoc bo twój pomsył na nie jest rewelacyjn!!! mój mail: anna.zajac.mlynarczyk@gmail.com

Niunia pisze...

Gratuluje pomysłu! puszki są obłędne,naprawdę robią wrażenie. Właśnie urządzam nowe mieszkanie, ja też poproszę o maila z wzorem naklejki joanna-marczak@wp.pl Dzięki.

Joanna pisze...

i ja, i ja, i ja!!...;)) fantastyczny pomysł i wykonanie! Raz kozie śmierć- też chciałabym spróbować własnych sił.... mój mail: kedziorek79@gmail.com

A swoją drogą Anna- gdzie kupowałaś? bo ja poza allegro gdzie jest aukcji na palcach jednej ręki to nigdzie nie mogę znaleźć... mój ukochany kubas z tej serii dogorywa właśnie i serce mi się kraje. dobrze że jeszcze solniczka i pieprzniczka się ostały...;)
i pomyśleć że kubasa nabyłam za całe 7 zł w sklepie "wszystko po 5 zł"...;))

sweet domek pisze...

ŚWIETNE!!!Trafilam tutaj przez przypadek i jestem w szoku.. POMYSŁ REWELACYJNY:)Czy mogę prosić rozniez o przeslanie na maila wzoru naklejki i informacji o farbach jakie stosowalas na puszcze i wieczku??
Z gory dziekuje:)
jolcia87@op.pl

tybetanska pisze...

Jestem naprawdę zauroczona tymi puszkami. Czy mogłabym również dostać projekt na maila?
Będę bardzo wdzięczna - tybetanska@tlen.pl
I mam jeszcze pytanko co do farby - czy malowałaś tylko na zewnątrz i czy to jakaś specjalna farba - nietoksyczna czy w sprayu?
Pozdrawiam serdecznie

alanis pisze...

Witam!

Dołączam do grona osóbek oczarowanych wykonanymi przez Ciebie puszkami, sama zaczynam pomalutku kompletować swoje kuchenne wyposażenie, będę szalenie wdzięczna za podesłanie wzoru napisów na puszki. Pozdrawiam i chylę czoła ;-)
alanisvampire@wp.pl

Stylowe inspiracje graszel pisze...

WITAM PIĘKNE TE PUSZKI MAM PARĘ TAKICH RZECZY KUPIONYCH ALE WOLĘ JAK COŚ ZROBIĘ SAMA WIĘC PROSZĘ O PODESŁANIE MI TYCH NAPISÓW BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA MOŻE KIEDYŚ JA W CZYMŚ POMOGĘ SERDECZNIE POZDRAWIAM graszel stylowe inspiracje

Stylowe inspiracje graszel pisze...

graszel@o2.pl mój e-mail pozdrawiam graszel stylowe inspiracje

Majka pisze...

Jestem oczarowana pomysłami.Oj będę często tu zaglądać. Puszki wciąż robią karierę, są świetne. Potulnie proszę o wzór. Podaję maila; majka4@poczta.fm

iwetka pisze...

Witam!
Ja również poproszę o projekt nalepek, info o farbkach jakie zostały użyte oraz nazwę mleka z którego zostały wykorzystane te fantastyczne puszki. Z góry dziękuje i pozdrawiam!!!
iwet82@wp.pl

ina pisze...

No i się spóźniłam pewnie!Puszki piękne!!!Brak mi słów w starciu z taką kreatywnością i takim wykonaniem.
Jeżeli byłaby szansa na otrzymanie takiej naklejki to byłabym ogromnie wdzięczna. iwona.gdy@op.pl

NEVERENDING-STORY pisze...

Witaj
I ja jestem pod wrażeniem:)
Poproszę o wzór i zaraz zacznę swoją kuchnię zmieniać:) Z góry dziękuję.
diesel.golden@gmail.com

hanah_ha pisze...

Witaj, ja poszukuję dokładnie takiego dzbanka na mleko jak Twój oryginalny. Fajny jest... Trafiłam tu przez przypadek ale pomysł z puszkami również bardzo mi się spodobał. Jak możesz prześlij i do mnie wzór nadruku. Bardzo dziękuję. kreczmanska.anna@op.pl

rybkasia pisze...

Witam
Świetnie Ci wyszły:) wiem że post jest stary, ale jeśli masz jeszcze ten wzór naklejek, to ja bym poprosiła na maila rybkasia@gmail.com z góry dziękuję!!!

Magda pisze...

Wspaniały pomysł :)

isztar pisze...

Świetny pomysł! Mogę też jeszcze dostać projekt tych naklejek? Jak tak to poproszę na bartosz.magdziak@gmail.com

myszkapl pisze...

Śliczne są. Czy mogę również prosić o projekt?
myszkapl@wp.pl
Pozdrawiam

A stronka jest super

madagk pisze...

Naprawdę przepiękne te puszki. Czy również mogę otrzymać wzór napisów?
Serdecznie pozdrawiam, Magdalena
madagk@wp.pl

Bizuteria-handmade pisze...

Cuda!!! Mam troche tych naczyn i uwielbiam sama cos grzebac w tych klimatach. Moze jutro uszyje fartuszek z odobnym napisem???? Tylko baaardzo prosze o przeslanie wzoru na mojego emaila: margotvb()op.pl

ania pisze...

pomysł z puszkami rewelacja !!! idealnie pasuje do moich innych dodatków z tej serii.Bardzo prosze o projekt;) aniakiebicz29@wp.pl

blue-eyed pisze...

Trafiłam tu przez przypadek... super pomysł z puszeczkami... Czy mogłabym prosić jak moje poprzedniczki o projekt aniagego@wp.pl

Kaśka pisze...

Puszki są świetne, bardzo mi się podobają i robią wrażenie. niedawno w osiedlowym sklepiku z różnymi durnostojkami :) kupiłam dla mojego narzeczonego pojemniczki na zioła z serii Sweet home /komplet 6-ciu pojemniczków za 30 parę złotych/, później widziałam identyczne w jakimś markecie za 70 parę złotych. Od razu poleciałam do sklepiku osiedlowego i kupiłam komplet dla siebie. Nawet teraz na nie spojrzałam nie są tak piękne jak Twoje. Wiem, że post pisany bardzo dawno temu, ale może mogę jeszcze nieśmiało prosić o projekt.
mój mail kaska.sloneczko@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie Kaśka

Elis pisze...

witam, trafiłam na Twoja stronę i jestem pełna podziwu... Wiem, że to było dawno, ale może mogłabym prosić o wzory napisów...bardzo proszę... Pozdrawiam ciepło. erskibicki@master.pl

Elis pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ulencja pisze...

To jest też moja ulubiona ceramika, czasami coś trafię na wyprzedaży. Genialnie zrobiłaś te puszki . Jak przenosiłaś napisy bo ja mam z tym problem. Pozdrawiam

Joanna pisze...

Świetne puszki. Jeżeli mozna to bardzo prosze o wzór napisów skoreczka@poczta.onet.pl Pozdrawiam Joanna

Dytko pisze...

Witam :)
Poproszę o przesłanie projektu na maila: judyta.wilusz@gmail.com
z góry dziękuję :*

Go sia pisze...

Witam! świetny pomysł i piękne etykiety jak to nie problem to ja też chętnie przygarne ;)marbry209@onet.pl POZDRAWIAM

Harmiah pisze...

Czy ja mogę również prosić o przesłanie tego obłędnego projektu naklejki na puszkę ? mój adres harmiah@gmail.com
Pozdrawiam Kamila

Gradowa Magda pisze...

I ja poproszę, jestem nimi zachwycona a puszek po mleku mam mnóstwo od siostry. gradowaa@gmail.com
Czy mogłabym tez prosić o krótką instrukcję wykonania?:)
Pozdrawiam serdecznie.

Patrycja Cichecka pisze...

szukając inspiracji w necie trafiłam na Ciebie i muszę przyznać że rozwiązanie jest fantastyczne.Bardzo chciałabym stworzyć taką kolecję u siebie więc baaaardzo proszę o projekt na cicheckapatrycja@gmail.com :))))))

TheSyzia pisze...

Ja również zachwyciłam się Twoim pomysłem na puszki (ten post na twoim blogu jest tak wysoko spozycjonowany w google, że nie da się nie zauważyć). Jeśli to nadal aktualne i wciąż możliwe, proszę prześlij projekt na mój email sylwia.wielgoszchojnacka@gmail.com
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję:)

Barbara Zernek pisze...

Witam,
przypadkiem trafiłam na tego bloga.
Pomysł z puszkami rewelacja :)
Jeśli mogę prosić o projekt naklejek będę bardzo wdzięczna :) Zapraszam do mnie
http://magicznanocroznosci.blogspot.com/

bella_luna2@op.pl

Barbara Zernek pisze...

Witam,
przypadkiem trafiłam na tego bloga.
Pomysł z puszkami rewelacja :)
Jeśli mogę prosić o projekt naklejek będę bardzo wdzięczna :) Zapraszam do mnie
http://magicznanocroznosci.blogspot.com/

bella_luna2@op.pl

Ewa Kwasik pisze...

Dołączam do grona zachwyconych pomysłem! Poproszę o projekt naklejek i krótki instruktaż :)

kwasikowa@gmail.com

Renia Szarek pisze...

Witam, uwielbiam ten znak Sweet Home, poproszę o przesłanie na maila renataszarek@wp.pl

Zuzanna Piosik pisze...

Witam,
Uwielbiam wszystko z serii Sweet Home i codziennie szukam czegoś do kolekcji :) Twoja wygląda oszałamiająco i ma wielką popularność. Nie ukrywam, że również chciałabym stać się szczęśliwą posiadaczką Twojego projektu. Mój mail zuzia707@gmail.com

k_barbra pisze...

Witam,

Ja też jestem zachwycona tym pomysłem. Urządzam nowiutką kuchnię i do szczęścia chyba brak mi jeszcze takich cudnych puszek...już nawet puszki zamówione.
Będę przeogromnie wdzięczna za przesłanie projektu naklejek i informacji dot. materiałów i odnośnie wykonania. Mój mail: 1g.basia@gmail.com Będę baaardzo wdzięczna!!!

Bajka pisze...

Witam, trochę odgrzeję temat puszek :) są świetne :) jeśli mogę to proszę o przesłanie projektu graficznego bajka_74@op.pl

Bogusia pisze...

Jeśli nie sprawię kłopotu to również poproszę projekty naklejek. Pozdrawiam serdecznie :)

bognam@poczta.onet.pl

Tomasz Kempa pisze...

Puszki, są przepiękne, jeśli można to też bardzo proszę o projekt etykiety. Pozdrawiam ciepluto.
krystynazytkowicz@gmail.com

shoshanna pisze...

Witam!

Dopiero znalazłam Twojego bloga i jestem absolutnie oczarowana! Pojemniki przepiękne!!! Trochę czasu już minęło, jak widzę, ale może i ja mogłabym poprosić o projekt nalepek? zuzanna.porebowicz@gmail.com

Emilia Cwalina pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anna Osiecka pisze...

Witam, niesamowita sprawa! :) Czy ja też mogę dostać szablon naklejki? choruję na całą zastawę "home sweet home"... A tu trzeba samemu zrobić... :) Genialny pomysł :) Mój mail: aosiecka@wp.pl Z góry dziekuję

Pakamera Artystyczna Angel pisze...

WITAM!
Coś niesamowitego z tymi puszkami sweet home!Normalnie palce lizać!Czy ja też mogłabym prosić o szablony naklejek, oraz typy farb do użycia?Pozdrawiam serdecznie anett75

Pakamera Artystyczna Angel pisze...

WITAM! Rozpędziłam się z wysłaniem a nie napisałam swojego e-mail. anettstr@vp.pl

Pakamera Artystyczna Angel pisze...

WITAM! Rozpędziłam się z wysłaniem a nie napisałam swojego e-mail. anettstr@vp.pl

Wera pisze...

Genialne puszki czy mogłabym prosić o szablony naklejek na email: wera0223@wp.pl Pozdrawiam

Mireczka1972 pisze...

Witam czy mogę też poprosić o szablony naklejek? mój e-mail-mpotyrala@vp.pl z góry dziękuję.

Marta Sztyblewska pisze...

puszki są prze, prze, przecudowne. od jakiegoś czasu szukam pomysłu na ozdobienie słoików, właśnie do takich rzeczy sypkich. wielkie dzięki za pomysł, a jeszcze większe dzięki, gdybyś mi mogła przesłać projekt.
WIELKIE DZIĘKI ZA INSPIRACJE!!!
girgol@tlen.pl

nataloszka pisze...

i ja chcę.... nataliakopta@gmail.com

 
TOPlist